Cum comand?

Venim în ajutorul tău cu mai multe categorii si subcategorii de produse, ce sperăm să-ți ușureze căutarea produsului dorit. Le găsești pe prima pagină, în partea din stânga sus. Menționăm că un produs poate fi listat concomitent în mai multe categorii.

Pentru a cumpara o piesa de mobilier, în primul rând, trebuie să o alegi. Dupa ce ai dat click pe o subcategorie, se vor afișa toate produsele din categoria respectivă. Bara de unelte de pe această pagină te va ajuta să filtrezi, să afișezi sau să ordonezi după diferite criterii.

Ai ajuns pe pagina produsului. Aici găsești imagini si informații suplimentare referitoare la produsul ales. Selectează culoarea lemnului si eventual tapiteria. Nu uita să selectezi localitatea in care dorești să efectuăm livrarea si poți trece mai departe. Odată selectate toate opțiunile, folosește butonul Cumpara pentru a adăuga in coș produsul in configurația dorită.

După ce ai adăugat un produs în coșul de cumpărături, urmeaza completarea detaliilor de livrare. Pentru ca livrarea sa decurgă normal, este necesar ca aceste informații să fie corecte si complete. La acest pas transmiți numele complet, adresa de livrare si telefonul de contact al destinatarei sau destinatarului. Poti indica intervalul orar preferat pentru livrare, un interval orientativ, pe care vom incerca să-l respectăm, insă pe care nu îl garantăm. Dacă ai un cod de reducere folosește-l înainte de a utiliza butonul Trimite comanda, prin care vei fi redirecționat pe pagina unde se vor introduce detaliile tale (ale cumpărătorului).

Pe pagina intitulată Detaliile cumparatorului introduci detalii de contact si de facturare. Email-ul și numărul tău de telefon sunt foarte importante – introdu-le corect! Pe email vei primi notificări și confirmări de comandă, de plată și de livrare. Emitem factura fiscală pentru orice comandă plasată pe site-ul nostru. După ce ai completat toate detaliile mergi mai departe cu butonul Finalizare comanda. Vei ajunge apoi pe pagina dedicată modalităților de plată.

In cazul in care, aveti probleme legate de o comanda, ce nu pot fi rezolvate prin e-mail, sau cu persoana cu care ati discutat, puteti lua legatura, pentru o conciliere interna gratuita cu Ligia Eremia, [email protected]